آرشیو شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۴۹
سیاسی
۳

اخبار

سردار الله دادی در زادگاهش آرام گرفت

پیکر پاک سردار محمدعلی الله دادی شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در سیرجان تشییع و پیام تسلیت دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این آیین قرائت شد. به گزارش ایرنا، پیکر شهید الله دادی سپس برای خاکسپاری به شهر پاریز، زادگاهش منتقل و به خاک سپرده شد.

صدیقی: پست ها و مسئولیت ها را باید به اهلش داد

آیت الله کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: پست ها و مسئولیت ها را باید به اهلش داد و یک دولت، وزیر یا رئیس جمهوری نمی تواند به دلخواه خود به هر کسی پست بدهد. به گزارش ایرنا، صدیقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران با بیان این که مسئولیت ها و پست ها، حقوق عامه مردم است تصریح کرد: اگر پستی را به کسی دادند که در آن کار تجربه و علم کافی نداشت یا فرد پایبندی نبود، روز قیامت بدهکار همه مردم هستیم.وی ادامه داد: رعایت عدالت در دولت اسلامی به معنای جامع کلمه باید وجود داشته باشد چرا که تک تک مسئولان بدهکار خدا و خلق خدا هستند. وی تاکید کرد: در روایات متعدد آمده است که به نماز و تظاهرات و شعار مردم نگاه نکنید، چرا که رکوع و سجود بلندمدت نشانه دینداری نیست و اشخاصی هستند که به عبادت های شکلی عادت کردند اما این که در محتوا دیندار هستند یا نه جای سوال دارد.

در پایان نماز جمعه این هفته راهپیمایی اعتراض نسبت به هتک حرمت پیامبر(ص) به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد. در این تظاهرات، راهپیمایان شعار «لبیک یا رسول الله» و «همه ما، امت محمدی و عاشق رسول الله هستیم سردادند.