آرشیو شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۴۹
اجتماعی
۴

اخبار

رفع مشکل بیمه 545 هزار قالیباف

به گفته مدیرکل بیمه های سازمان تامین اجتماعی، براساس اطلاعات جمع آوری شده تاکنون 545 هزار قالیباف (بافنده قالی، قالیچه، گلیم و زیلوی خانگی) در سطح کشور زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند که البته بیمه این افراد همچنان ادامه دارد. سیروس نصیری تاکید کرده که مشکلی برای بیمه افراد جدید وجود ندارد و هر یک از قالیبافان که تاکنون بیمه نشده اند می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی زیر پوشش بیمه قرار گرفته و از خدمات آن بهره مند شوند. گفتنی است چندی پیش اعلام شد به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه قالیبافان به تامین اجتماعی، ممکن است بیمه آنها قطع شود.

حل مشکل شماره گذاری «اسکانیا» با دستور وزیرکشور

وزیرکشور خواستار پیگیری حل مشکل شماره گذاری اتوبوس های شهری و برون شهری شرکت «عقاب افشان» تولیدکننده اتوبوس های اسکانیا شد. به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر به استان سمنان و بازدید از خط تولید اتوبوس های شهری و برون شهری این شرکت به حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد. شماره گذاری اتوبوس های اسکانیا از بهمن ماه گذشته با دستور پلیس راهور متوقف شده است.

«مهارت های زندگی» در برنامه درسی دانشجویان

دکتر حمید یعقوبی، رئیس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از ارائه درس آموزش مهارت های زندگی به دانشجویان از سال تحصیلی آینده خبر داد.