آرشیو سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۴۰۵
گردشگری
۱۷

آغاز ساخت هتل 5 ستاره اسلامی در قم

سرمایه گذار مجتمع تجاری و هتل 5 ستاره زمرد از آغاز ساخت اولین و بزرگ ترین هتل 5 ستاره اسلامی در قم خبر داد و گفت: این هتل اولین هتل 5 ستاره قم است که دارای 450 پارکینگ، 140 مرکز تجاری، 420 اتاق مطابق با استانداردهای روز و تالار و سالن های ورزشی و سوئیت های بزرگ با 400 متر بنا است. این هتل ویژه شخصیت ها و مقاماتی که برای زیارت و دیدار با علما به قم می آیند، پیش بینی شده و کلیه امکانات را طبق استانداردهای روز جهان برای هتل های 5 ستاره دارد.

به گزارش پایگاه خبری استان قم، حجازی با بیان اینکه سرمایه لازم برای این پروژه بیش از 200 میلیارد تومان پیش بینی شده، تصریح کرد: این هتل و مجتمع تجاری در زمینی به مساحت 70 هزار متر طراحی شده است. 120 میلیارتومان، یعنی 60 درصد کل سرمایه گذاری را سرمایه گذاران و شرکا برعهده دارند و مابقی هم از صندوق توسعه ملی تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسوولان استانی و به ویژه معاون رئیس جمهور به تعهداتی که داده اند عمل کنند و تسهیلات و اعتبارات به موقع به این پروژه تزریق شود که در صورت این همراهی، کمتر از 6 ماه این پروژه اجرایی می شود و در سال 95 نیز به بهره برداری می رسد و از محل این کار برای 1000 نفر به طور مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.