آرشیو سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۵۲
ورزشی
۲۲

جلسه خاطره ساز قدیمی های سرخ در دفتر هدایتی

پروین: پول نداریم پرسپولیس را بخریم

جلسه پیشکسوتان پرسپولیس برای بررسی چگونگی خرید 20 درصد از سهام این باشگاه در عصر واگذاری سرخ ها به بخش خصوصی دیروز تشکیل شد اما نتیجه ای مشخص و قطعی نداشت.

درست است که دایی، کریمی، مایلی کهن و دادکان در این جلسه غایب بودند اما خیلی ها آمده بودند و بحث ها و شوخی ها داغ شد و دوستان، خاطرات گذشته را تجدید کردند. امیر عابدینی، مدیرعامل سابق سرخ های تهرانی گفت: «ما به هیچ عنوان توانایی خرید سهام باشگاه به طور نقدی را نداریم ولی اگر اقساط 5 ساله تایید شود، حاضریم به میدان بیاییم.» حسین هدایتی نیز با تکرار اظهارات عابدینی متذکر شد: «توانایی پرداخت 290 میلیارد تومان را که بهای باشگاه ما تعیین شده است، ندارم و حتی اگر داشتم چون مادرم توصیه کرده این کار را نکنم، اطاعت از او را الزامی می دانم. آنچه از دست من برمی آید، کمک به پیشکسوتان است تا سهم 20 درصدی در نظر گرفته شده برای آنها را خریداری کنند. با قیمت و شرایط فعلی که برای خریداری پرسپولیس تعیین شده است، عملا خریداران زیادی برای این باشگاه پیدا نشده اند و بحث خصوصی سازی متوقف مانده است.»

گفتنی است، در جلسه دیروز قدیمی های سرخ، محمد رویانیان هم حضور داشت و همین طور محمود خوردبین، سرپرست قدیمی قرمزها که رابطه مساعدی با مدیرعامل سابق سرخ ها ندارد. ذوالفقارنسب و جاسمیان نخستین نفراتی بودند که به جلسه آمدند و سلطان علی پروین هم حاضر بود. وی گفت: «در جلساتی که با هدایتی، عابدینی و رویانیان داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که فقط 20 درصد پول سهام باشگاه را در ابتدای کار بدهیم ولی برای بقیه آن یک مهلت 5 ساله را به ما بدهند.» رویانیان نیز گفت برای خرید سهام نیامده و فقط می خواهد مدارکی را به هدایتی بدهد. در حاشیه جلسه دیروز شوخی های محرمی با عابدزاده به یاد گذشته هم جالب بود و ناهار هم که چلوکباب کوبیده بود، در دفتر هدایتی توسط پیشکسوتان صرف شد.