آرشیو چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۷
سیاسی
۳

باخوانندگان

4920-0935

لطفا صفحه ای را به تکنولوژی اختصاص دهید.

اعتماد: به زودی صفحه یا ستونی را به این موضوع اختصاص خواهیم داد.

1538-0915

صادرات ناامنی از پاکستان به افغانستان عامل اصلی بی ثباتی در چند سال اخیر بوده و این در نتیجه اختلافات مرزی این دو کشور و همچنین رقابت هند و پاکستان است. به نظرم باید در شرایط کنونی، وجه مشترک ایران و افغانستان در همکاری های امنیتی، دشمن مشترک به نام داعش باشد.

4505-0935

دست دادن و پیاده روی با وزیر خارجه امریکا اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی است نه چیز دیگر.

رضوی از مشهد

وای بر ما! آیا با این همه منابع نفتی، گازی و ثروت آستان قدس، شایسته است زنان جوان متکدی با آرایش کردن سر و صورت، 12 شب سر چهارراه های مشهد رضا رها شوند؟

6500-0912

این مقوله فرار مالیاتی موفق دانه درشت های اقتصادی حکومتی و غیرحکومتی و ناتوانی در حذف یارانه ثروتمندان حریص، از طنزهای خاص سال است چون چاقو دسته اش را نمی برد. این بازنشستگان آموزش و پرورش، کارگران، کارمندان غیروابسته و دستفروشان و... هستند که قرار است زیر فشار اقتصادی له شوند تا ثروتمندان قوی تر شوند.

3323-0911

خسته نباشی آقای ظریف عزیز و صبور، زنده باشی. ان شاءالله ما مردم ایران از تو راضی هستیم و به خاطر تمام زحمت هایی که در این مدت کشیدی به تو خسته نباشید می گوییم. جای تاسف است کسانی که به کارها و دستاوردهای بزرگ این دولت مردمی ایراد و انتقادهای خیلی بی جا می گیرند.

3323-0911

مگر قدم زدن آقای ظریف با همتای امریکایی خود آقای جان کری چه اشکال و ایرادی داشت که اقلیت مخالف دولت آن را زیر پاگذاشتن خون شهدای عزیز می دانند؟ مگر خدای نکرده خون شهدا اینقدر بی ارزش است که با یک قدم زدن کاری پایمال شود؟ در هشت سال گذشته بدترین بی احترامی ها به ملت ایران شد ولی کسی حتی کوچک ترین انتقادی هم نکرد.

4310-0936

متن ما «سینماگران هم عصبانی هستیم» متنی منطقی و مناسب بود. اتفاقی آن را در مطب دندان پزشکی خواندم. سپاسگذارم.