آرشیو پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۸۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

پتروشیمی - دانشگاه آزاد؛ کدام تیم فینالیست می شود؟

آخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با پنجمین دوئل پتروشیمی و دانشگاه آزاد برگزار می شود تا دیگر تیم فینالیست لیگ ملی مشخص شود.

امروز(پنج شنبه) دو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و پتروشیمی از ساعت 16 برای پنجمین بار در این فصل به مصاف هم می روند که برنده این مسابقه به فینال لیگ ملی می رسد و باید برابر مهرام نایب قهرمان فصل گذشته به میدان برود. پتروشیمی مهرام در چهار دیدار گذشته هر کدام به دو پیروزی رسیده اند و حالااین مسابقه نهایی تعیین کننده تیم فینالیست است. دانشگاه آزاد در شرایطی به مصاف پتروشیمی می رود که در دیدار قبلی می توانست با کسب برد کار را تمام کند اما در خانه حریف جنوبی و در ثانیه های پایانی تن به شکست داد تا پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی به رقابت بازگردد و حالابه دنبال رسیدن به فینال باشد.

این دو تیم دو بار در سالن حکیمیه به مصاف هم رفته اند که برنده هر دو دیدار دانشگاه آزاد بوده و در دو دیداری که در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد پتروشیمی به پیروزی رسید. حالااین مسابقه دوباره در تهران برگزار می شود و دانشگاهی ها در اندیشه ادامه روند شکست ناپذیری در خانه هستند تا برای نخستین بار به فینال لیگ برسند.