آرشیو پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۴۰۷
گردشگری
۱۷

پروژه احداث 20 هتل در قشم برای جذب گردشگر

مدیرعامل منطقه آزاد قشم اعلام کرد: 20 هتل پنج ستاره در جزیره قشم احداث خواهد شد که اکنون برای 12هتل سرمایه گذار وجود دارد و هشت هتل دیگر نیز در انتظار سرمایه‎گذار است. به گزارش «مارین تایمز»، علی‎اکبر شعبانی‎فرد افزود: البته اکنون 3500 تخت در این منطقه وجود دارد که برای شب عید 2000 تخت دیگر تعبیه می‎‎شود و به 5500 تخت می‎رسد. وی به قابلیت گردشگری جزیره قشم اشاره و اعلام کرد: عجایب هفتگانه این منطقه اعم از گله دلفین ها، چاه کوه، لاک‎پشت‎های پوزه عقابی، غار نمکی، قلعه پرتغالی‎ها، دره ستارگان و جنگل حرا از جاذبه های گردشگری این جزیره است که می‎توانند در جذب گردشگران حوزه های مختلف بسیار تاثیرگذار باشند.

شعبانی‎فرد همچنین با اشاره به اقدامات سازمان در جهت کاهش قیمت تور جزیره قشم گفت: در حال مذاکره برای کاهش قیمت تور مسافرتی به جزیره قشم هستیم و همچنین در حال حاضر افزایش پروازهای قشم را در دستور کار خود قرار داده ایم.

براساس سخنان مدیرعامل منطقه آزاد قشم در حال حاضر 150 پرواز در هفته به مقصد قشم انجام می شود که تعداد پروازها در طول روز به هفت پرواز می‎رسد همچنین روزانه چهار پرواز خارجی به دبی از جزیره قشم برقرار می‎شود.