آرشیو پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۴۱۸۲
حوادث
۱۹

آدم کشی به سبب یک حادثه رانندگی

موتورسوارانی که در جریان یک حادثه رانندگی و اقدام تلافی جویانه در خیابان شهید رجایی شهر کرمان جوانی را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، بیست و هفتم دی سال گذشته یک مورد تیراندازی توسط ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان شهید رجایی شهر کرمان رخ داد که در اثر این تیراندازی یک جوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مجروح شدند.

تحقیقات برای یافتن دو متهم فراری ادامه داشت تا این که با گذشت یک سال از وقوع حادثه چند روز پیش مخفیگاه آنها توسط پلیس امنیت عمومی استان کرمان شناسایی شد و ماموران هر دو را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان سلاح شکاری به کار رفته در صحنه قتل و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، مقادیری مهمات، اسناد و احکام جعلی، پلاک های سرقتی و یک دستگاه موتورسیکلت که با آن مرتکب قتل شده بودند، کشف شد.

متهمان به مرکز پلیس منتقل شده و به قتل مرد جوان اعتراف کردند. در تحقیقات از آنها معلوم شد یک تخلف رانندگی منجر به درگیری و مشاجره لفظی میان آنها و مقتول شده و سپس آنها برای ترساندن مرد جوان و اقدام تلافی جویانه به او شلیک کرده اند که به مرگش منجر شده است. برای دو متهم پرونده قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.