آرشیو پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۴۱۸۲
ورزش
۱۸

کی روش: با فدراسیون قرارداد دارم

کارلوس کی روش پس از جلسه با علی کفاشیان در مورد این که کفاشیان در مصاحبه ای گفته بود که این جلسه درباره ارائه گزارش عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا و یا شرایط برای همکاری با کی روش خواهد بود، گفت: از مصاحبه های کفاشیان بی اطلاع هستم. جلسه ای که امروز برگزار کردیم در مورد این مسائل صحبت نشد و موارد دیگر را مورد بحث قرار دادیم.

وی افزود: جلسه خوبی را پشت سر گذاشتیم و درباره وضع حال و آینده تیم ملی صحبت کردیم و آن را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش تسنیم، سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره مسائل مالی صحبتی مطرح شد یا خیر عنوان کرد: اصلاعلاقه ای ندارم در مورد شایعات صحبت کنم. همان طور که گفتم جلسه امروز در مورد حال و آینده بود.

کی روش در مورد این که چه زمانی به مرخصی می رود، گفت: شک نداریم که همه ما نیاز به استراحت داریم.

وی درخصوص این که گفته می شود مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار تخفیف 30 درصدی او در قراردادش شده اند، گفت: آن طور که مشخص است، قراردادی با فدراسیون فوتبال دارم و نمی دانم ایده تخفیف از کجا آمده است. راجع به این مساله نه اطلاعی دارم و نه علاقه ای هم به صحبت کردن در مورد آن.

سرمربی تیم ملی درباره این که علی کفاشیان عنوان کرده که نمی توانیم در قرارداد کی روش «دبه» کنیم، تصریح کرد: همان طور که گفتم، علاقه ای ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم.

کی روش درخصوص این که گفته می شود بندی در قرارداد او وجود دارد که اگر تیم ملی در جام ملت ها اول تا سوم نشود، قراردادش فسخ خواهد شد، گفت: دوست ندارم در این باره صحبت کنم. همان طور که گفتم ما امروز در مورد حال و آینده صحبت کردیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر این که چه تیمی قهرمان جام ملت های آسیا می شود، به شوخی گفت: منچستریونایتد!