آرشیو شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۵۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

1

2

3

4

5

6

7

8

9

صفحه اول

رویداد

سیاسی

اجتماعی

اقتصادی

اندیشه

ویژه جشنواره (فیلم)

گزارش

پایداری

شوک

شوک - حوادث

زندگی

سلامت و زیبایی

جامعه

ویژه جشنواره (فیلم)

اقتصادی

فناوری

ایران زمین

بین الملل

ورزشی

فرهنگ و هنر

صفحه آخر

close

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

page

pdf

آبیاری غیر مجاز: آقای حاج محمدعلی ایرانی گفته اند عده ای با سوءاستفاده روی قنات های روستای «مرفنقاه» واقع در فاروج خراسان شمالی موتورهای آب نصب کرده و بااین کار قنات های روستاهای کلاته محمدرضا خان در حال خشک شدن است و زمین های این روستا بی آب خواهد ماند. از اداره آبیاری شیروان و بجنورد تقاضا می کنیم با این کار غیر قانونی برخورد نمایند.

ایستگاهی بدون توقف اتوبوس: مخاطب محترمی عنوان کرده اند که ایستگاه اتوبوس با کد ایستگاه 2065 در خیابان همت، ونک نرسیده به خیابان ولی عصر وجود دارد که در این ایستگاه شش خط اعلام شده است اما هیچ یک از خطوط اتوبوسرانی در آنجا توقف نمی کند. لطفا رسیدگی شود.

نرده های خطوط بی آرتی: آقای محمدتقی حاجی اظهار کرده اند اخیرا شهرداری تهران در خیابان قزوین اقدام به تعویض نرده های بی آرتی نموده و آنها را روی یک پله نصب کرده است. سابقا این نرده ها روی زمین مسطح بود و خودروهای آتش نشانی در مواقع لزوم با برش این نرده ها، میانبر می زدند اما اکنون دیگر راه فراری ندارند و این پله ها ایجاد مانع کرده است.

جلوگیری از خودروهای دودزا: مخاطب محترمی در پیامک گفته اند دودزا بودن خودروها و وجود آلایندگی در سوخت ها دو عامل اصلی در تشدید آلودگی هواست که اگر برای این دو مشکل چاره سازی نشود سایر مناطق کشور نیز بتدریج دچار مشکلات پایتخت و کلانشهرهای ناشی از آلودگی هوا خواهند شد.