آرشیو شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۵۵
اقتصادی
۵

اخبار کوتاه

آغاز عرضه نامحدود مرغ منجمد

عرضه نامحدود مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار تهران و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور از روز گذشته آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام، شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تعادل در بازار از دهم بهمن ماه اقدام به عرضه مرغ در میادین میوه و تره بار شهر تهران و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور کرد. بر اساس این گزارش، عرضه مرغ منجمد تولید داخل به قیمت هر کیلوگرم 6050 تومان تا متعادل شدن قیمت ادامه خواهد داشت.

ذخیره 65 هزار تنی سیب و پرتقال

قائم مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی از خرید 65 هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید امسال خبر داد. سید مهدی کلاته در گفت وگو با ایسنا گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، سازمان مرکزی تعاون روستایی 45هزار تن پرتقال (شمال و جنوب) و 20 هزار تن سیب را از باغداران خریداری و ذخیره سازی کرده تا برای تنظیم بازار شب عید از آن استفاده کند.

بازاری آرام برای طلاو ارز

رئیس اتحادیه طلاو جواهر گفت: هفته بدون نوسانی را در بازار طلاو ارز پشت سرگذاشتیم. محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در هفته ای که گذشت نوسان چندانی را در بازار طلاو سکه شاهد نبودیم و التهابی نیز در بازار وجود نداشت. وی افزود: قیمت اونس جهانی در طول هفته چند دلار نوسان داشت و قیمت ارز نیز تغییر خاصی نکرد. کشتی آرای با بیان اینکه در هفته گذشته کمی میزان تقاضا برای نیم سکه افزایش یافت، گفت: اتفاق خاص اقتصادی یا سیاسی را در هفته گذشته شاهد نبودیم و شاخص ها نیز تغییری نداشتند.