آرشیو شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۵۵
حوادث امروز
۱۳

بدبینی خونین تازه داماد به رقیب خیالی

گروه شوک: جوان تازه دامادی که به همسر خود بدبین بود پسر نوجوانی را از پای درآورد. «علی» جوان 24 ساله ای است که در یک نانوایی در جوین خراسان رضوی کار می کرد. او شش ماه پیش با دختر دانش آموزی آشنا شد، پسر جوان که بی تاب و بی قرار شده بود از پدر و مادر خود خواست برایش به خواستگاری بروند و مراسم خواستگاری برگزار شد. علی با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرد اما او از همان روزهای نخست نسبت به رفتارهای همسر جوانش دچار شک و تردید شده بود. او از نوعروس خود خواست در برخورد با پسر عمه نوجوانش دقت بیشتری داشته باشد، اما افسوس که بی توجهی نوعروس جوان در این باره باعث شد روز به روز دچار شک و بدبینی بیشتری شود.

علی روز 11 آبان ماه امسال به بهانه ای پسر عمه همسرش را به خانه پدری خود کشاند. علی با چاقویی که از قبل تهیه کرده بود و طبق نقشه با سه ضربه، حسین را به قتل رساند.

او سپس موضوع را به شوهر خواهر خود اطلاع داد. با توجه به این که داماد آنها اهل شهر جغتای است آنها جسد پسر نوجوان را به بیابان های اطراف جغتای انتقال دادند و در بیابان ها رها کردند.

چهار روز بعد رهگذران در تماس با مرکز 110 از وجود جسد نوجوانی ناشناس خبر دادند. در پی این گزارش کارآگاهان جغتای بلافاصله در محل حاضر شدند و دست به تحقیق زدند. تحقیقات کارآگاهان با دستورات تخصصی «رحیمی» دادستان جغتای خیلی زود به نتیجه رسید و آنها مشخصات مقتول به نام حسین و اهل شهر جوین را شناسایی کردند. سرهنگ علی اکبر کیانی، فرمانده پلیس جغتای در این باره به شوک گفت: پس از گذشت بیش از دو ماه از زمان این جنایت هولناک، کارآگاهان با توجه به سرنخ های موجود علی را شب هفتم بهمن ماه به عنوان مظنون به قتل شناسایی و به جوین عزیمت و او را دستگیر کردند.

وی افزود: این تازه داماد که در برابر شواهد پلیسی راهی جز بیان حقیقت نداشت به ارتکاب این قتل به خاطر شک و بدبینی نسبت به نوعروس اعتراف کرد. سرهنگ کیانی گفت: تحقیقات درباره ابعاد مبهم این جنایت هولناک از متهم به قتل و همدستش ادامه دارد.