آرشیو شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۴۰۸
استان ها
۱۸

کوتاه

افتتاح 245 طرح برق رسانی در قزوین همزمان با دهه فجر

دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: همزمان با دهه مبارک فجر 245 پروژه صنعت برق استان قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، این طرح ها با هزینه ای بالغ بر 371میلیارد و 491میلیون ریال در استان قزوین به بهره برداری می رسند.

سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی برای طرح های دهه فجر ایلام

دنیای اقتصاد، ایلام، زهرا موسوی: معاون سیاسی- امنیتی استاندار ایلام گفت: پنج هزار میلیارد ریال برای بهره برداری از طرح های دهه مبارک فجر در این استان سرمایه گذاری شده است. حسین کلانتری اظهار کرد: 2 هزار و 700 میلیارد ریال از این اعتبار در بخش آب و خاک هزینه شده است. وی افزود: 168طرح حوزه راه و شهرسازی نیز با اعتبار 910میلیارد ریال در این ایام کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

توزیع 109 هزار اصله نهال صنوبر بین روستاییان ماهنشان

دنیای اقتصاد، زنجان: برای حفاظت از اراضی ملی بیش از 109هزار اصله نهال صنوبر بین روستاییان ماهنشان توزیع شد.

علی داداشی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان درباره برنامه های بخش مرتع گفت: امسال عملیات کودپاشی در30 هکتار از اراضی ملی ماهنشان برای تبدیل دیمزارهای کم بازده به پربازده اجرایی شده است. قرق مراتع در سطح150 هکتار برای کنترل30 هزار راس دام از جمله اقدامات منابع طبیعی این شهرستان به منظور حفظ و احیای اراضی ملی بوده است.

آثار تاریخی کاشان روی اسکناس ملی نقش می بندد

دنیای اقتصاد، کاشان، سیدحسین صدری: شهردار کاشان از موافقت اولیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با چاپ تصاویر آثارتاریخی کاشان روی اسکناس های رایج و ملی کشور خبر داد. سیدمحمد ناظم رضوی گفت: در مکاتبات صورت گرفته با مسوولان بانک مرکزی شاهد استقبال بانک مزبور از این طرح بودیم.

وی تاکید کرد: چاپ تصاویر اماکن تاریخی روی اسکناس، رونق گردشگری را نه تنها در کاشان بلکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی به دنبال خواهد داشت.