آرشیو پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۷۴
سیاسی
۳

باخوانندگان

6263-0938

امید و انتظار ویژه می رود تا در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، نظام اقتصادی کشور براساس مبانی و قوانین اسلامی آنچنان تحول سازنده و اصولی بگیرد که ا ن شاءالله در سال های آینده حتی یک مورد هم اخلال و فساد در نظام مالی و بانکی رخ ندهد و فرهنگ جامعه مان نیز با فرهنگ متعالی ایرانی واسلامی مطابقت داشته باشد.

9188-0912

مصاحبه هوشمندانه خانم جمشیدی با آقای کلانتری عالی و بجا بود. دستتان درد نکند.

3323-0911

من از لاهیجان پیام می دهم. الان چند روز است که برای تان پیام می فرستم اما نمی دانم چرا چاپ نمی شود. یا پیام به دست تان نمی رسد یا اینکه اگر هم می رسد، چاپ نمی کنید.

3323-0911

آقای ظریف خسته نباشید. ما ملت بزرگ ایران تمام و کمال هوادار و دوستدارت هستیم. آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. اگر صدبار دیگر هم به مجلس احضار شوی مطمئینم پیروز و سربلند بیرون می آیی.

9188-0912

موضوع جالب و البته عجیب در مورد پرداخت پول از طرف رحیمی به نمایندگان مجلس این است که شرایطی فراهم است که مبالغ میلیاردی می تواند هزینه شود و بعد دنبال محل خرجش بگردیم. ظاهرا هیچ نماینده ای این مساله برایش سوال برانگیز نبوده است. این اتفاق در حالی افتاده است که در دولت قبلی، سازمان برنامه و بودجه را حذف کردند که چرایی و چگونگی در پرداخت ها وجود نداشته باشد.