آرشیو پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۷۴
ورزش - جهان
۱۴

مجله گردی

سوییمینگ تایمز: سلطه پیتی

ماهنامه سوییمینگ تایمز در شماره ماه فوریه خود مصاحبه ای اختصاصی انجام داده است با آدام پیتی،

قهرمان 20 ساله شنای انگلیس. سوییمینگ تایمز اعتقاد دارد این شناگر جوان می تواند سال ها در استخرهای مختلف دنیا بدرخشد و درباره اش نوشته: «ستاره برلین و گلاسگو در دوحه هم مدال گرفت». این مجله چاپ انگلیس گزارشی هم از لیگ واترپلوی این کشور به چاپ رسانده است و خبر از رکوردزنی کریستن، دیگر شناگر جوان انگلیسی داده. ظاهرا او رکورد جانت اوانس را تکرار کرده.

کیکر: شکارچیان و شکارشده ها

نشریه کیکر آلمان در جدیدترین شماره خود عکسی از برندگان و بازندگان این هفته بوندسلیگا به چاپ رسانده است. این هفته نامه که همیشه اخبار دست اولی از فوتبال آلمان دارد برای نتایج دور از انتظار این هفته بوندسلیگا تیتر زده است: «شکارچیان و

شکار شده ها: دور برگشت پر آشوب آغاز شد.» این نشریه آلمانی زبان در شماره این هفته خود گزارش جالبی هم از باشگاه لایپزیک منتشر کرده است. کیکری ها اعتقاد دارند لایپزیک یکی از دارایی های مهم بوندسلیگای آلمان است. کیکر در یکی از معدود مطالب غیرفوتبالی اش به سراغ لیندسی فن، ستاره اسکی امریکا رفته و با او به گفت وگو پرداخته است. به نظر می رسد گزارشگران این مجله از بازگشت خانم فن بسیار ذوق زده هستند و بیشتر زمان مصاحبه را هم به همین مساله اختصاص داده اند. در این شماره کیکر مقاله بلندبالایی هم در مورد افت کاگاوا کار شده که بسیار قابل تامل است. نویسنده مقاله اعتقاد دارد باشگاه دورتموند دلسوزی بیهوده ای برای این بازیکن ژاپنی به خرج داده و به نوعی رویش نمی شود که کاگاوا را کنار بگذارد.