آرشیو پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۷۴
ورزشی
۱۹

سرخط خبرها

هفته سوم از دور رفت سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور جمعه 17 بهمن ماه در باشگاه پیام تهران برگزار می شود.

رنکینگ برترین آزادکاران جهان اعلام شد. در این رده بندی اسماعیل پور، محمدی و قاسمی در رده دوم اوزان خود قرار گرفتند و محمدیان و یزدانی در رده سوم جای گرفتند. رحیمی نیز در سبک وزن چهارم شد.

تورنمنت بین المللی بوکس در آذربایجان غربی آغاز شد. در این تورنمنت شش جانبه تیم ملی، دو تیم از ترکیه، دو تیم از جمهوری آذربایجان به همراه تیمی از استان آذربایجان غربی حضور دارند.

حسن یزدانی، قهرمان مسابقات کشتی آزاد جایزه بزرگ فرانسه اعلام کرد از اینکه توانستم در نخستین حضورم در تیم ملی بزرگسالان به مدال طلای رقابت های جایزه بزرگ فرانسه برسم و مزد زحمات خادم را بدهم بسیار خوشحالم.

مرتضی بهرامی نژاد از سوی اعضای هیات مدیره انجمن بدنسازی به عنوان رییس این انجمن انتخاب شد.

رییس باشگاه بارسلونا به خاطر تخلف مالیاتی 8/2 میلیون یورو جریمه شد.

کمپانی فرانسوی ونسی قرارداد 25 ساله ای برای مدیریت استادیوم المپیک 2012 لندن امضا کرد. قرار است این استادیوم برای موارد مختلفی از جمله مسابقات دوومیدانی، فوتبال و راگبی استفاده شود.

مدیر برنامه های دنی آلوس اعلام کرد از اینکه این بازیکن در برنامه های آینده لوییس انریکه جایی دارد یا نه، هیچ اطلاعی ندارد.

وسلین ماتیچ، سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران بطور رسمی کارش را در لبنان آغاز کرد.

در سال گذشته میلادی ترکیه میزبان 550 هزار گردشگر بود که برای انجام فعالیت های ورزشی مختلف به این کشور سفر کردند.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از سه شنبه (28 بهمن ماه) به مدت دو روز با حضور کشورهای ارمنستان، فرانسه، بلژیک، کرواسی، اتریش، افغانستان A و B، روسیه، عراق A و B، پاکستان، آذربایجان و ایران به میزبانی خانه تکواندو آغاز می شود