آرشیو دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۴۱۹۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳
روی موج صدا

انتصاب مدیران جدید رادیو

معاون صدای سازمان صداوسیما، حمید قاسمی را به عنوان مدیر جدید رادیو ورزش و رضا کوچک زاده تهمتن را به عنوان مدیر جدید رادیو گفت وگو منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، نسرین آبروانی طی احکامی جداگانه حمید قاسمی را به سمت مدیر رادیو ورزش و رضا کوچک زاده تهمتن را به سمت مدیر رادیو گفت وگو منصوب کرد. پیش از این مجید ندیری مدیر رادیو ورزش و اکبر رضایی مدیر رادیو گفت وگو بودند.

دیوان بلخ را در رادیو نمایش بشنوید

نمایش های رادیویی سرگذشت یک نامه، گوشی و دیوان بلخ به کارگردانی جواد پیشگر امروز از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سرگذشت یک نامه درباره پیرزنی است که سرگذشت یک نامه را که برای شوهرش در جنگ فرستاده و بعد از 86 سال به دست او رسیده تعریف می کند. در این نمایش فریبا طاهری، مجید حمزه، صدیقه کیانفر، مهدی نمینی مقدم و احمد گنجی بازی می کنند و امروز ساعت 9 پخش می شود. نمایش گوشی با محوریت چشم و همچشمی میان دو دوست و بازی رضا عمرانی، فریبا متخصص، شهین نجف زاده و سیما خوش چشم ساعت 7 و 30 دقیقه پخش می شود. نمایش دیوان بلخ با موضوع قضاوت های ناروای افراد و فرافکنی آنها برای حل مشکلات پخش می شود. رحمان باقریان، سینا نیکوکار، امیر فرحان نیا و رضا عمرانی در این نمایش که ساعت 9 و 30 دقیقه پخش می شود، بازی می کنند. این آثار به تهیه کنندگی محمد مهاجر و شهلانیساری تولید شدند.