آرشیو پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۲۴۱
حوادث
۱۳

پنج قاره

دستگیری جنایتکار فراری بعد از 37سال

پلیس خبر: جنایتکاری که 37سال پیش، از زندانی در آمریکا فرار کرده بود، دوباره دستگیر شد. «والتر میلر» که پس از فرار نام «بابی لاو» را بر خود گذاشت، به اتهام دست داشتن در دو حمله مسلحانه به بانکی در کارولینای شمالی در سال های1971 و 1972، به 30سال حبس محکوم شده بود ولی موفق شد از اتوبوس زندان فرار کند. او این کار را در حالی انجام داد که اتوبوس زندان در حال حرکت به سوی محل کارهای اجباری بود. میلر پس از فرار ازدواج کرد و زندگی جدیدی را شروع کرده بود اما عاقبت به زندان بازگردانده شد.

سقوط مرگبار خودرو سواری داخل چاه آب

خلیج تایمز: پنج عضو یک خانواده بر اثر سقوط خودرو سواری داخل چاه آب عریض در «احمدآباد» هند، جان خود را از دست دادند. بنابر اعلام پلیس احمدآباد، در این حادثه هر پنج سرنشین این خودرو از جمله سه کودک، پیش از رسیدن نیروهای امداد و نجات بر اثر غرق شدن فوت شدند. همچنین در این حادثه رانندگی دو نفر دیگر از سرنشینان جان سالم به در بردند اما به دلیل جراحت، روانه بیمارستان شدند. پلیس احمدآباد اعلام کرد: راننده این خودرو سواری به دلیل نور چراغ جلو خودرویی که از سمت مقابل نزدیک می شد، کنترل اتومبیل خود را از دست داد و داخل چاه آب عریض که در حاشیه جاده قرار داشت، سقوط کرد. بررسی ها حاکی از آن است که سالانه در هند 130هزارنفر به دلیل وقوع سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند و حدود 35درصد مرگ ومیرهای ناشی از این نوع حوادث در جاده های این کشور اتفاق می افتد.

خروج هواپیما از باند

واحدمرکزی خبر: هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیه در فرودگاه استانبول از باند خارج شد. این هواپیمای مسافری بامداد دیروز درحالی که برف شدید در استانبول در حال بارش و عمق دید بسیار کم بود، فرود آمد که به علت لغزنده بودن باند از مسیر خود خارج و وارد محوطه خاکی شد. در این حادثه به کسی صدمه ای وارد نشد. این هواپیما از لبنان به ترکیه رفته بود. بارش شدید برف، بیش از 200پرواز در فرودگاه استانبول را لغو کرد.