آرشیو پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۲۴۱
سیاست
۲

مرعشی: هاشمی با امام هم جدل می کرد

«حسین مرعشی»، عضوی شورای مرکزی حزب کارگزاران با خبرگزاری فارس گفت وگوی مفصلی داشته است، گزیده ای از مهم ترین بخش های آن در پی می آید:

شهرام جزایری ارتباطی با موسسه مولی الموحدین ندارد. ما آگهی عمومی برای اراضی داده بودیم و آقای جزایری هم مثل بقیه مردم زمین خریده بودند.

احمدی نژاد معجزه پول را می فهمید. اصلااینکه دنبال یارانه ها رفت، ربطی به کار اقتصاد نداشت، همه می دانستند این کار از نظر اقتصادی غلط است.

اخیرا آقای سلیمانی، امام جمعه زاهدان به من گفت به آقای احمدی نژاد گفتم اینکه مستقیم به مردم پول بدهید کار غلطی است، گفت آقای سلیمانی آنقدر پول داریم، بگذارید به مردم بدهیم، چرا مخالف هستید؟!

در سطوح بالاممکن است آقای روحانی با آقای خاتمی، آقای خاتمی با آقای عارف، آقای عارف با آقای حسن خمینی متفاوت باشند ولی وقتی ما به حوزه انتخابیه می رویم، آنجا اصلاجدایی نیست. در شهرستان ها همه یکی هستند.

آقای عارف همه سرمایه سیاسی اش از آقای خاتمی است و من شخصا برداشتم این است که آقای عارف این هوشمندی را دارد که این خطای سیاسی را نکند.

اگر روزی خدای نکرده، آقای عارف بخواهد تسلیم یک چنین سیاستی بشود، از نظر من آن روز به لحاظ سیاسی پرونده آقای عارف بسته می شود.

هاشمی اهل مصالحه ای که منافع کشور و نظام را تحت تاثیر قرار بدهد، نیست.

دریافت خودم این است که یک بخشی از مخالفت ها با آقای هاشمی ناشی از عدم شناخت بوده و هست.

واقعا شما فکر می کنید یک کسی که 60سال در مبارزه استخوان خرد کرده است باید به خوشایند من و دیگری حرف بزند.

آقای هاشمی با امام هم اینطور رفتار نمی کرد، یعنی با امام هم جدل می کرد. بعد شما توقع دارید آقای هاشمی بیاید با شما هماهنگ باشد و تبعیت کند؟!