آرشیو پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۲۴۱
سیاست
۷

منهای پایتخت

هیچ پرونده مرتبط با اختلاس در لرستان وجود ندارد

خرم آباد- تسنیم: ناصر سراج، رییس سازمان بازرسی کشور: خوشبختانه در لرستان پرونده های سنگین و جدی مانند پرونده های قضایی و اختلاس در زمینه مفاسد اقتصادی از جمله رشوه، اختلاس و زمین خواری وجود ندارد. دشمنان با تحریم های ظالمانه قصد دارند انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران را از پای درآورند ولی با هدایت های مقام معظم رهبری این مشکلات را با موفقیت پشت سر می گذاریم.

ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی

سنندج-ایسنا: عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان: با ایجاد نشاط اجتماعی در همه محیط ها و برای همه اقشار جامعه می توان افسردگی و درونگرایی مخرب را کاهش داد و در نهایت نشاط اجتماعی را به عنوان اولین اولویت در دستور کار قرار داد. مجموعه دولت موضوع موادمخدر را به عنوان خطرناک ترین معضل اجتماع شناخته و با نگاهی ویژه و با حساسیت این موضوع را پیگیری می کند.

دانشجو سنگ محک ارزش ها

زاهدان- ایرنا: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان: دانشجو باید سیاست داشته باشد و با دوری از تعصبات حزبی و جناحی وارد وادی سیاست بازی نشود. دانشگاه نباید به طعمه ای برای گروه ها و احزاب سیاسی تبدیل شود، بلکه دانشجویان باید سنگ محک برای درک ارزش ها قرار گیرند.

هشدار دادستان قزوین درخصوص آلودگی نیروگاه شهید رجایی

قزوین-مهر: حجت الاسلام اسماعیل صادقی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین: در صورت استمرار آلودگی نیروگاه شهیدرجایی قزوین، اقدامات قانونی برای تضمین سلامت مردم انجام خواهد شد. در حال حاضر میزان آلودگی ناشی از فعالیت نیروگاه شهیدرجایی در استان قزوین به میزان نگران کننده ای رسیده است و دستگاه قضایی در پیگیری وضعیت نیروگاه شهید رجایی قزوین مصمم است و در صورت نیاز، تصمیمات قانونی را برای رعایت حقوق عموم مردم اتخاذ می کند.