آرشیو پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۰۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

در بزرگراه اصفهان- کاشان، برخورد تریلر با اتوبوس 10 کشته و 20 مجروح بر جای گذاشت

برخورد تریلر با اتوبوس مسافربری در بزرگراه اصفهان- کاشان؛ 30 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

بادرود- خبرنگار کیهان: این سانحه دلخراش ساعت 19 روز سه شنبه؛ در محدوده مجتمع سان آرای کاشان رخ داد که منجر به کشته شدن 10 نفر و مجروح شدن حدود 20 نفر شد.

مجروحان حادثه توسط ماموران اورژانس 115 کاشان و بادرود؛ برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدندبه گفته شاهدان عینی؛ تریلر از مسیر خود منحرف و با اتوبوس مسافربری که از باند روبه رو در حرکت بود به شدت برخورد کرده و منجر به بروز حادثه دلخراش شد. انحراف به چپ تریلر علت اصلی این حادثه اعلام شده است.علی کفاشی رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: این حادثه مرگبار براثر برخورد تریلر با اتوبوس اسکانیا متعلق به شرکت مسافربری همسفر که از اصفهان عازم تهران بود روی داد.2 زن و 8 مرد جزو کشته شدگان این حادثه بودند. مجروحان حادثه با تلاش 10 اکیپ از ماموران اورژانس 115 کاشان و اورژانس 115 بین جاده ای سرآسیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر بادرود؛ برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

به گفته شاهدان عینی؛ تریلر از مسیر خود (اصفهان به کاشان) منحرف و با اتوبوس مسافربری که از باند روبرو در حرکت بود به شدت برخورد کرده و منجر به بروز حادثه دلخراش شد.دو تن از سرنشینان تریلر نیز جزو کشته شدگان هستند.

سید محمد حسین مکی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در گفت وگو با ایرنا گفت: دو تن از کشته شدگان از مجروحین حادثه بودند که به علت شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست دادند.