آرشیو پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۵
اقتصادی
۴

واریز مانده حقوق دی ماه بازنشستگان صنعت فولاد

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مانده حقوق دی ماه بازنشستگان صنعت فولاد تا پایان وقت اداری روز جاری به حساب آنان واریز می شود.

این درحالی است که تعدادی از بازنشستگان فولاد کشور دیروز با تجمع در برابر سازمان مدیریت و برنامه ریزی که در ضلع غربی مجلس شورای اسلامی واقع شده است، خواهان پرداخت معوقات خود شدند.

ابوالحسن فیروزآبادی در گفت وگو با ایرنا، با اعلام این خبر به نشست سه شنبه شب هفته جاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چهار نماینده مجلس به منظور بررسی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد اشاره و اظهار کرد: وزیر تعاون همواره اهتمام ویژه ای در جهت رفع مشکلات بازنشستگان داشته است.

وی با بیان این که از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاخیر در پرداخت دستمزد بازنشستگان از روند کاهنده برخوردار بوده است، یادآور شد: بالغ بر 2000 میلیارد تومان در طول یک سال گذشته به منظور پرداخت حقوق بازنشستگان تامین مالی شده است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که تاکنون 70 درصد حقوق دی ماه بازنشستگان صنعت فولاد پرداخت شده است، تاکید کرد تا پایان وقت اداری امروز مانده حقوق دی ماه آنها پرداخت می شود و حقوق بهمن، اسفند و عیدی بازنشستگان صنعت فولاد براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.