آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۴۸
روزنامه فردا
۲۰
آمبولانس

برگزاری مچ اندازی در ژنو

پوریا عالمی

به یاد 14 تهران شناس فقید، 14 نهال سرو در منطقه 21 تهران کاشته شد. (ایسنا)

آمبول: همزمان 600چنار و چهار،پنج هزار درخت به یاد 600 ایران شناس و چهار،پنج هزارسال تاریخ در اراضی مختلف تهران به صورت شبانه از ریشه درآورده شد. خیابان ولیعصر نیز اعلام کرد برای شرکت در این طرح قشنگ تابه حال صدها درخت خود را به یاد افراد مختلف شب با اره برقی بریده اند.

مچ اندازی

رییس جمهور، با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: ما مچ دشمن را گرفته ایم. آمبول: پیش بینی می شود دور بعدی مذاکرات به صورت مسابقات مچ اندازی جواد ظریف و جان کری انجام شود. طبق شنیده ها هم اینک ظریف و کری باشگاه می روند و دارند روی مچشان کار می کنند. آیا ظریف مچ کری را می خواباند یا مچ او را باز خواهد کرد؟ ظریف در این باره به آمبول گفت طرف مذاکره کننده فکر می کرد قضیه منچ بازی است اما امروز مشخص شده قضیه مچ اندازی است.

نیمه گمشده یا چارک گمشده؟

یک روانشناس به خبرگزاری ایسنا گفت: «پسرها و دخترهایی که قصد ازدواج دارند، در خیابان به دنبال نیمه گمشده خود برای ازدواج نگردند.»

آمبول: این حرف به نظر ما حرف غلطی است. چون مادر ما از بچگی می گفت وقتی چیزی را گم کردی، همان راهی را که آمدی برگرد و دنبالش بگرد. حقیقت موضوع این است که ما در زندگی صدتا چیز گم کردیم که صدبار راهی را که آمدیم برگشتیم تا پیداش کنیم که پیداش نکردیم اما جاش هردفعه چیز دیگری پیدا کردیم چون داشتیم با چشم خریدار دنبال چیزی می گشتیم. با این اوصاف ما معتقدیم آدم اگر دنبال نیمه گمشده اش می گردد باید همان راهی را که آمده برگردد و دنبالش بگردد. اگر هم آن را پیدا نکرد نیمه، چارک یا یک چیز درسته حتما پیدا خواهد کرد.