آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۸۳۳۰
ورزش
۱۱

گوناگون

آزمون به روستوف پیوست

مهاجم با آتیه فوتبال ایران به صورت قرضی به تیم روستوف روسیه پیوست.قرارداد سردارآزمون به صورت قرضی و سه و نیم ماهه است واو پس از این مدت باید به روبین کازان برگردد.

فوتبال دریونان تعطیل شد!

پس ازبه خشونت کشیده شدن دیداردو تیم المپیاکووپاناتینایکو و درگیری دنباله داردرجلسه نمایندگان دوتیم، دولت یونان که تازه به سرکارآمده، هرگونه فعالیت درفوتبال درسه لیگ حرفه ای این کشوررا به حالت تعلیق درآورد.

کاپیتان سابق به زندان می رود

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا به خاطر شکستن پلمب خانه اش 10 ماه زندانی می شود. پس ازتحقیقات پلیس مشخص شد که کاناوارو میزان دارایی هایش را کمتر از آنچه بوده گزارش کرده تا مالیات کمتری بپردازد.

پیشنهاد 4 میلیاردی به کریمی

مالک تیم ملوان پیشنهاد 4 میلیاردی به فیروز کریمی را تایید کرد. محجوب با تایید این پیشنهاد اظهار کرد: ما یک پیشنهاد 4 میلیارد تومانی را به فیروز کریمی داده ایم و او در حال بررسی پیشنهاد ماست.

12 مدال به معلولان ایران رسید

تیم دوو میدانی معلولان ایران 12 نشان رنگارنگ از مسابقات بین المللی امارات کسب کرد. نمایندگان کشورمان در مجموع با کسب 2 نشان طلا، 7 نقره و 3 برنز به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

تیم اسکی آلپاین به کره رفت

تیم ملی اسکی آلپاین با ترکیب 11 اسکی باز عازم رقابتهای قهرمانی آسیا کره جنوبی شدند. 5 اسکی باز خانم و 6 اسکی باز آقا عازم این مسابقات شدند.

ایران قهرمان تیمی زورخانه ای شد

مسابقات تیمی زورخانه ای جام جهانی درتاجیکستان به پایان رسید و تیم ایران با ترکیب ذاکر، طاووسی، کارآموزیان، نکوفروگلستانی زاده با اقتدار قهرمان شد، آذربایجان در جای دوم ایستاد، افغانستان و تاجیکستان مشترکا سوم شدند.

توقف استقلال مقابل آلومینیوم

تیم استقلال دردیداری تدارکاتی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی 3 بر 3 رسید. کریمی، فخر الدینی و سلیمان فلاح برای استقلال دراین بازی گلزنی کردند.