آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۶
حوادث
۱۹

راز مرگ مرموز 2 برادر در سینه مرد چوپان

پرونده مرگ مرموز دو برادر در حوالی دامغان با گزارش پزشکی قانونی وارد مرحله تازه ای شد و بررسی ها نشان می دهد برادر کوچک تر پس از قتل برادرش دست به خودکشی زده است.

به گزارش جام جم، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد سی ام بهمن امسال مرد چوپانی همراه صاحب گله ای که از آن نگهداری می کرد در حال بازگشت به خانه شان بودند که با مشاهده یک دستگاه وانت مزدا که کنار جاده منتهی به روستای اگره شهرستان دامغان رها شده بود توقف کردند. آنها زمانی که اطراف را جستجو کردند اثری از سرنشینان خودرو به دست نیاوردند. بنابراین به جستجو در اطراف ادامه دادند تا این که 200 متر جلوتر از جاده با جسد دو مرد جوان روبه رو شدند که غرق در خون داخل کانالی افتاده بودند. آنها با کشف این اجساد موضوع را به پلیس گزارش دادند. دقایقی پس از این تماس نخستین گروه ماموران از کلانتری 17 دیباج به محل حادثه اعزام شدند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.