آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۶
سیاسی
۲

آقاتهرانی: جبهه پایداری از احمدی نژاد حمایت نمی کند

مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور در برنامه تلویزیونی «شناسنامه» در رابطه با حمایت جبهه پایداری از احمدی نژاد در صورت شرکت وی در انتخابات 96 گفت: تراز ما رهبر معظم انقلاب است، احمدی نژاد مورد تائید نیست مگر این که تغییر جدی کند.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این پرسش که رفتار احمدی نژاد را در مناظره های انتخاباتی چگونه دیدید، گفت: من تا به حال قضاوتی در این مورد نکرده ام. ولی این رفتارشان تند بود و من در این مورد به او تذکر دادم. این که او قبول می کند یا نه برای من مهم نیست، چون این به خود فرد بازمی گردد و من باید به عنوان وظیفه می گفتم. وی درباره اختلافات محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی در دوره ریاست جمهوری پیشین و رقم خوردن یکشنبه سیاه، گفت: نباید این کار را می کردند. همه را ناراحت کردند. خیلی ها تلاش می کردند این دو را از این حالت خارج کنند. نمی دانم چرا آنها این گونه با هم رفتار کردند. خیلی هم بد بود.

آقاتهرانی به موضوع مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سال 89 و بر هم خوردن سخنرانی سیدحسن خمینی(ره) اشاره و درباره ملاقات خود با نوه بنیانگذار انقلاب یادآوری کرد: من گفتم نقدی به شما دارم. اگر شما مرا به عنوان یک سخنران باتجربه قبول دارید، چرا با سکوت اجازه دادید، افرادی آنجا شعار بدهند و سخنرانی را خراب کنند؟ ایشان این موضوع را نسبت می داد به یک نفر که پول داده است و گفته این شعارها را بدهند. من گفتم اولاآن فرد این کار را نمی کند و ثانیا مگر چه شعارهایی داده بودند؟ مرگ بر ضد ولایت فقیه چه اشکالی دارد؟ چرا حساسیت نشان دادید؟ شما هم چند تا روی شعارهای آنها شعار می دادید تا آنها ضایع شوند.