آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۴
ورزش
۱۵

خبر

بوئنو در کتاب رکوردهای لیگا

آلبرتو بوئنو، مهاجم رایو وایکانو در دقیقه های 23، 32، 33 و 38 موفق شد در 15 دقیقه چهار بار دروازه لوانته را باز کند تا رکورد چهار گل در 15 دقیقه را در فوتبال اسپانیا به نام خود ثبت کند. از سال 1990 هیچ بازیکنی در فوتبال اسپانیا نتوانسته چنین رکوردی را از خود به جای بگذارد. در آن سال هم پدرو آلکانیز، در 34 دقیقه موفق شده بود چهار بار دروازه تنریف را باز کند تا تیمش (کاستیون) را به برتری برساند. همچنین بوئنو با چهار گلی که به ثمر رساند به نخستین بازیکن رایو وایکانو بدل شد که در دسته نخست لیگ فوتبال اسپانیا چهار بار گلزنی کرده است. تونی گرانده، دیگر بازیکن رایو بود که در سال 1967 در دسته دوم فوتبال اسپانیا مقابل اوساسونا چهار گل زد.

باروز برای جام جهانی در ترکیب امریکا

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2015 روزهای 21 و 22 فروردین ماه سال 94 در شهر لس آنجلس امریکا برگزار می شود. امریکایی ها در این رقابت ها با تیمی قدرتمند به میدان خواهند رفت و جردن باروز قهرمان جهان و المپیک نیز در ترکیب این تیم حضور دارد. همچنین در ترکیب تیم امریکا کشتی گیرانی همچون جیک وارنر دارنده مدال برنز المپیک در وزن 97 کیلوگرم، کلمن اسکات در وزن 61 کیلوگرم، تونی راموس در وزن 57 کیلوگرم، برنت متکالف در وزن 65 کیلوگرم، نیک مارابل در وزن 70 کیلوگرم، اد روتا در وزن 86 کیلوگرم و ترول دلاگنف دارنده مدال برنز جهان در وزن 125 کیلوگرم حضور خواهند داشت. رقابت های جام جهانی کشتی آزاد با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود که در گروه یک این رقابت ها تیم های روسیه، امریکا، کوبا و مغولستان و در گروه دو نیز تیم های ایران، بلاروس، آذربایجان و ترکیه حضور دارند.

دعوت رضایی به جلسه بررسی تغییر قوانین کشتی

نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی از علیرضا رضایی برای شرکت در جلسه ای که برای بررسی تغییرات قوانین کشتی فرنگی در خلال رقابت های قهرمانی زیر 23 سال اروپا که روزهای 7 تا 9 فروردین ماه در کشور لهستان برگزار خواهد شد، دعوت کرده است. علیرضا رضایی، مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سخنگوی فدراسیون کشتی، عضو کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی است.