آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۰
شوک امروز
۱۲

زورگیر خشن در جلسه بازجویی عنوان کرد

به خاطر اعتیاد دزدی می کنم

گروه شوک: از زندان متنفرم، رهایم کنید به خانه ام بروم... این ادعاهای زورگیر خشنی است که در بازار میوه و تره بار قصد داشت سرقت کند. ساعت 9 شب 5 اسفندماه سال جاری ماموران کلانتری 152 خانی آبادنو در جریان دعوای دو مرد جلوی در میدان تره بار قرار گرفتند.

بلافاصله ماموران خود را به این دو مرد خشمگین رساندند و دیدند مردی لاغراندام و قدبلند با میله ای که دردست دارد به مرد دیگری ضربه می زند و قصد سرقت پول، گوشی و مدارک وی را دارد. زمانی که ماموران برای دستگیری این زورگیر افیونی دست به کار شدند وی با دیدن ماموران تصمیم به فرار گرفت اما هنوز چند قدمی برنداشته بود که خود را در محاصره دید. زورگیر جوان دست بردار نبود و برای اینکه دستگیر نشود با ماموران درگیر شد و قصد داشت از بالای دیوار بتونی فرار کند که سردی دستبند را روی مچ دستش حس و به ناچار خود را تسلیم ماموران کرد.

طعمه این دزد افیونی به پلیس گفت: قصد داشتم باجناقم را در میدان تره بار ملاقات کنم و هنوز چند قدمی از دیوارهای میدان تره بار عبور نکرده بودم که این مرد با میله ای که دردست داشت در خیابان شریعتی پیش رویم ایستاد. وی افزود: تا خواستم مسیرم را تغییر دهم این مرد با میله مرا تهدید کرد و پول و گوشی موبایلم را گرفت ولی دست بردار نبود و می خواست مدارک شناسایی ام را نیز بگیرد که با او درگیر شدم که خیلی زود پلیس به کمکم آمد.

زورگیر 40 ساله به نام «مهدی» وقتی پیش روی دادیار مرشدلو از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 ایستاد گفت: از زندان رفتن خسته شده ام و همیشه به خاطر اعتیادم دست به دزدی زدم، از زندان متنفرم و می خواهم مرا رها کنید تا به خانه ام بروم.

وی افزود: می خواستم پول ها را خرج کنم. موبایل و حتی مدارک را بفروشم و با پول هایش مواد بخرم. بنابر این گزارش، دادیار مرشدلو این زورگیر را در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار داد تا دیگر جرایم احتمالی وی فاش شود.