آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۰
فرهنگ و هنر
۲۳

روی خط خبر

4 انتصاب در بخش «خبر» صدا و سیما و روزنامه جام جم

رئیس خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل اخبار صدا و مدیرکل اخبار سیما دیروز طی احکام جداگانه منصوب شدند. به گزارش مهر، پیمان جبلی معاون خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دیروز طی احکام جداگانه آقایان سید مهرداد سید مهدی، شهرام وثوقی راد و مهدی شهاب تالی را به ترتیب به عنوان رئیس خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل اخبار سیما و مدیرکل اخبار صدا منصوب کرد. همچنین در انتصابی جداگانه، مراد عنادی جایگزین بیژن مقدم در سمت مدیر مسئولی روزنامه جام جم شد.

برگزاری آیین گشایش چهارمین جشنواره مد و لباس فجر

آیین گشایش چهارمین جشنواره مد و لباس فجر امروز دوشنبه 11 اسفند ساعت 10 صبح برگزار می شود. در این مراسم علاوه بر مسئولان فرهنگی کشور، جمعی از فعالان حوزه مد و لباس حضور خواهند داشت.

بازگشت علائم حیاتی رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران

علیرضا شفقی نژاد که چندی پیش براثر ضربه مغزی در بیمارستان بستری شده بود، علائم حیات خود را به دست آورده است. روابط عمومی گروه کر فیلارمونیک ایران با اعلام این مطلب به ایسنا گفت: خوشبختانه حال آقای شفقی نژاد بهتر است و احتمالا در چند روز آینده به بخش عمومی منتقل می شود.

نمایشگاه سیاه قلم یگانی

نمایشگاه نقاشی سیاه قلم «مریم یگانی» که از روز جمعه هشتم اسفندماه افتتاح شده است به مدت یک هفته میزبان علاقه مندان و هنردوستان است. این نمایشگاه در گالری نقش جهان به نشانی نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی(مژده)، خیابان زمانی، خیابان محمودی برگزار می شود.