آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۰
ورزش
۲۲

خبر

نژادفلاح: به پیشکسوتان سرخ پست می دهیم

محمد حسین نژادفلاح قائم مقام پرسپولیس گفت: هنوز اسپانسر تازه ای برای این باشگاه پیدا نشده اما می کوشد تا قبل از مسابقه سه شنبه با بنیادکار ازبکستان این مشکل را حل کند، وی که دیشب همراه با سرخ ها راهی ازبکستان شد، با تشکر از پیشکسوتان باشگاه وعده داد که از اکثر آنهادر بخش های مختلف پرسپولیس استفاده و پست هایی به آنها داده خواهد شد و همچنین گفت تصمیم به برکناری حمید درخشان نداشته و این دیگران بودند که آتش این قضیه را داغ می کردند.

کی روش، جواب ترابیان را داد

در پی اظهارات اخیر عباس ترابیان، مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درخصوص بدهکار نبودن فدراسیون به کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران دیروز از طریق دپارتمان تیم ملی و با انتشار بیانیه ای، جواب سرپرست سابق تیم ملی را داد. در این بیانیه آمده است: «آقای ترابیان هنوز به مسائلی ورود می کند که مرتبط با ایشان نیست و متاسفانه صحبت های زیادی هم از وی در این موارد در رسانه ها نقل می شود.»

پیشنهاد 100 میلیون پوندی سیتی برای سوارز

منچسترسیتی با ارائه پیشنهادی 100 میلیون پوندی به بارسلونا خواستار لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای این تیم اسپانیایی شده است. سوارز شروعی کم ثمر و آرام در تیم بارسلونا که تابستان امسال به آن پیوست، داشت اما در هفته های اخیر به دوران اوج خود بازگشته است. از قضا «من سیتی» و بارسا اینک در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رو در روی یکدیگر ایستاده اند و بازی رفت را بارسا با دو بار گلزنی سوارز در زمین سیتی 1-2 فتح کرده است.