آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۴۳۲
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

رکورد گلزنی مسی بهتر از 3 مهاجم رئال

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در سال 2015 رکورد گلزنی بهتری نسبت به 3 مهاجم رئال مادرید به جا گذاشته است. به گزارش «ایسنا»، اگر کریستیانو رونالدو در سال 2014 بسیار بهتر از مسی بود، اکنون مسی شرایط را تغییر داده وآن را به سود خود برگردانده است. مسی که در پیروزی 3 بر یک بارسلونا مقابل گرانادا موفق به گلزنی شد، رکورد گلزنی اش در سال 2015 را به 15 گل در 14 مسابقه رسانده که این آمار، بیش از گلزنی کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما روی هم است.

سرمربی اوساسونا اخراج شد

هفته بیست و هفتم رقابت های دسته دوم فوتبال اسپانیا برگزار شد که در آن اوساسونا در پامپلونا میزبان لوگو بود. این دیدار که کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی این تیم در ترکیب ثابت حضور داشت و جواد نکونام هم به بازی گرفته نشد با شکست 2 بر صفر میزبان همراه بود. به گزارش «ایسنا»، پس از این دیدار، سران باشگاه اوساسونا اعلام کردند به خاطر نتیجه های ضعیفی که یان اوربان، سرمربی این تیم کسب کرده است، به همکاری با او پایان داده اند.

برای کسب موفقیت تحت فشار هستم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، تایید کرد که برای کسب جام با توپچی ها تحت فشار است و معتقد است که عملکردشان در مسابقات خانگی در دیدارهای باقیمانده فصل، اهمیت زیادی دارد. به گزارش ورزش سه، وی گفت: «روی من هم مانند سایر مربیان فشار وجود دارد. من می خواهم در دیدارهای مان به پیروزی برسیم. پیروز نشدن مقابل موناکو بسیار ناامیدکننده بود؛ البته شکست هم جزئی از بازی است. واکنش ها اکنون بسیار احساسی است اما در زندگی همیشه نمی توانید در اوج باشید.»

خوشحالی با ماسک بتمن

دورتموند با برتری 3 بر صفر در داربی وست فالن حضور خودش را در میانه های جدول بوندس لیگا قطعی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلوپ سرمربی دورتموند از پیروزی تیمش برابر شالکه بسیار خوشحال است. او گفت: «طبیعی است که از چنین بردی بسیار خوشحال باشم. از عملکرد بازیکنان تیمم شگفت زده شده بودم. این امتیازها کمک زیادی به ما می کنند. در دیداری بزرگ به پیروزی رسیدیم. این برای ما بردی رویایی بود.» اولین گل بازی را آئوبامیانگ به ثمر رساند و پس از این گل با مارکو رویس ماسک بتمن را بر روی صورت خود زدند و این گونه به شادمانی پرداختند.