آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

قدردانی از رسانه ملی

آیت الله احمد جنتی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما، از انعکاس خوب حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، آیت الله احمد جنتی در این نامه حمایت و همراهی رسانه ملی را در برگزاری شایسته این راهپیمایی موثر دانسته و از محمد سرافراز، معاونان این سازمان، مدیران شبکه ها و برنامه سازان صدا و سیما به خاطر انعکاس این حماسه بزرگ و راهپیمایی شکوهمند مردم ایران در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی قدردانی کرده است.

همچنین سردار سرتیپ رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما برای پوشش خبری رزمایش پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد. در بخشی از این نامه آمده است: بازتاب گسترده این رزمایش بزرگ و اقتدارآمیز در رسانه های جهان از جمله در رسانه های وابسته به بلوک سلطه و صهیونیسم که توام با حیرت و در مواردی تحسین و شیطنت و نیز نگاه های جهت دار روبه رو شد، مرهون تلاش خبرنگاران و تصویربرداران رسانه های کشور بویژه رسانه ملی است که با نگاهی ملی، موجبات غرور ملی و خوشحالی ملت ایران و همچنین علاقه مندان به انقلاب و نظام اسلامی در فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران شدند.