آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۹
حوادث
۱۹

دستبرد سارق حرفه ای به مهمانان عروسی

مرد تبهکار که با کمین در مقابل تالارهای عروسی به خودروی مهمانان دستبرد می زد، پس از دستگیری به ده ها فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با گزارش سرقت های مشابه داخل خودرو از مقابل تالارهای عروسی مناطق غرب و جنوب غرب تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات مشخص شد فرد یا افرادی با شناسایی تعدادی از تالارهای پذیرایی در مناطق غرب و جنوب غرب تهران، اقدام به سرقت تجهیزات سیستم پخش، لاستیک زاپاس، لباس و دیگر محتویات صندوق عقب خودروهای پارک شده متعلق به مهمانان مراسم عروسی کرده اند که با بررسی سرقت های مشابه، ده ها مالباخته شناسایی شدند.

با توجه به شیوه و شگرد سرقت ها، کارآگاهان با مراجعه به محل تالارهای پذیرایی و بررسی دوربین های مداربسته متعلق به تالارها و دیگر مراکز تجاری و اداری محدوده سرقت ها، موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پراید شدند که در تمامی سرقت ها حضور داشته است.

با شناسایی خودروی پراید، آخرین مالک آن به نام اکبر بیست و هفت ساله شناسایی و با انجام چهره نگاری و مطابقت تصاویر وی با تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته، به عنوان متهم پرونده شناسایی شد و پنجم اسفند در مخفیگاهش در منطقه اسلامشهر دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. متهم در بازجویی ها به ده ها فقره سرقت اعتراف کرد و گفت: در مقابل تالارهای عروسی کمین کرده و وقتی مهمانان وارد می شدند، اقدام به سرقت می کردم.

افرادی که به این شیوه از آنها سرقت شده برای طرح شکایت یا پیگیری پرونده خود می توانند به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در خیابان زنجان مراجعه کنند.