آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۹
ورزش
۱۸

درخشان: این «بنیادکار» فرق می کند

حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی تیمش با بنیادکار این گونه اظهارنظر کرد: امیدواریم بهترین بازی خود را مقابل بنیادکار انجام دهیم و یک نتیجه خوب کسب کنیم. اطلاعات زیادی از حریف خود به دست آوردیم و می دانیم آنها تیمی قدر و باتجربه هستند. مطمئنا بنیادکار با تیمی که در امارات با ما بازی دوستانه انجام داد متفاوت است، اما بسیار امیدواریم نتیجه پایانی بازی فردا هم به سود ما باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و فردا هم با هدف پیروزی و کسب سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.درخشان در مورد هدف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: گام اول را در این رقابت ها با پیروزی برداشتیم. شکست 3 بر صفر لخویا نتیجه خیلی خوبی بود، اما مهم این است که بتوانیم در دیدارهای آینده هم خوب ظاهر شویم.

درخشان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش پس از ناکامی در لیگ برتر فقط روی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده، خاطرنشان کرد: سعی می کنیم بهترین بازی های خود را در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به نمایش بگذاریم، درست است که شروع خوبی در آسیا داشته ایم، اما در لیگ برتر ایران هم نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا جایگاهمان را در جدول رقابت ها بهبود ببخشیم.