آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۹
ورزش
۱۸

هادی نوروزی: فقط 3 امتیاز را می خواهیم

کاپیتان دوم پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم با بنیادکار ازبکستان تاکید کرد که پرسپولیسی ها با انگیزه و روحیه ای دوچندان به مصاف این حریف سرسخت خواهند رفت و به هیچ وجه نگران این بازی نیستند.

هادی نوروزی با اشاره به این که پرسپولیس چندی پیش در اردوی امارات و در دیداری دوستانه همین تیم ازبکستانی را شکست داده است، به جام جم گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و با بردی که هفته پیش به دست آوردیم، روحیه مناسبی داریم. تمرینات خود را ادامه می دهیم. با این که بازی بسیار سختی داریم و تیم حریف بسیار چغر است و با توجه به این که از حمایت هوادارانش بهره مند است وبه سختی امتیاز می دهد، ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به امید خدا دست پر از ازبکستان برگردیم. وی با بیان این که پرسپولیسی ها نگران این بازی نیستند، افزود: با توجه به این که با این تیم بازی دوستانه داشته ایم، شناخت خوبی از این تیم داریم و به هیچ عنوان نگران کسب نتیجه در این بازی نیستیم و فقط نگرانی ما سرمای هوا آنجاست.

نوروزی با بیان این که پرسپولیس در این دیدار با یک بازی منطقی و حساب شده، برای برد به میدان می رود، ادامه داد: سه امتیاز این مسابقه می تواند خیلی به ما کمک کند تا در ادامه بازی ها با خیالی آسوده تر و اعتماد به نفسی بالاتر به راهمان ادامه دهیم و ان شاءالله از گروهمان صعود کنیم.البته برد مقابل لخویای قطر باعث شده همه تیم های گروه روی ما حساب کنند و این مورد کار ما را کمی سخت می کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس یادآور شد: ما اگر در بازی اولمان خیلی انگیزه داشتیم این هفته آن را در دو ضرب کنید، چون می خواهیم خستگی را از تن هواداران پرسپولیس که این فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، بیرون کنیم.