آرشیو چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۲
اجتماعی
۴

سلام ایران

فیش حقوقی در کافی نت: آقای مجتبی یعقوبی از قائم شهر اظهار کرده اند که تامین اجتماعی شعبه2 قائم شهر از تحویل فیش واریزی به ما رانندگان امتناع می کند و می گوید به کافی نت مراجعه کنید. کافی نت نیز بابت یک فیش مبلغ 12 هزارتومان از ما دریافت می کند.

پرداخت نکردن حقوق: آقای اسماعیلی گفته اند بازنشسته شرکت ملی فولاد ذوب آهن اصفهان هستم. باتوجه به این که پایان سال است و عید هم نزدیک است اما هنوز حقوق دی، بهمن و عیدی ما واریز نشده است. لطفا به گوش مسئولان مربوطه برسانید.

توزیع شیر در مدارس کرج: آقای جلیلی فرموده اند مدت دو ماه است که در مدارس ابتدایی کرج شیر توزیع نمی شود. تقاضای رسیدگی دارم.

آشتی با رشته شهرسازی: هموطنی در پیامک خود نوشته اند علت حادثه مدرسه عظیمیه کرج نبودن نظارت شهرسازی بر اجرای طرح های توسعه و نبودن زمین شناسی و مشاور در تهیه طرح اولیه است. باید با رشته شهرسازی آشتی کنیم.

افزایش حقوق بازنشستگان: مخاطب محترمی در پیامک ارسالی از نمایندگان مجلس درخواست کرده اند حقوق بازنشستگان را افزایش دهند. ایشان عنوان کرده اند با سه فرزند و 700 هزار تومان حقوق چگونه زندگی مان را بگذرانیم؟

حساسیت به گرانی کالاها: شهروند محترمی از دولت درخواست کرده اند نسبت به گرانی اقلام ضروری مانند میوه و گوشت و مرغ حساسیت بیشتری نشان بدهد.