آرشیو چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۲
شوک امروز
۱۲
شوک پلیس

3 چوپان دزدان مسلح را زمینگیر کردند

خوشگذرانی پس از ناکام ماندن در یک سرقت مسلحانه

دوستان شرور که پس از یک سرقت ناکام مسلحانه برای خوشگذرانی به منطقه هفت تپه رفته بودند، دستگیر شدند. یکم اسفندماه خبر یک سرقت مسلحانه ناکام توسط گروهی از افراد شرور منطقه جنوب تهران به کلانتری حسن آباد اعلام شد.

ماموران نیروی انتظامی پس از حضور در محل سرقت که یک دامداری با بیش از 200 راس گوسفند بود، دریافتند شب هنگام مردانی پژو سوار با در دست داشتن قمه و اسلحه دولول وارد دامداری شدند و قصد دزدیدن چند راس گوسفند را داشتند که با سه چوپان درگیر شدند و پس از مغلوب شدن از محل فرار کردند.

باتوجه به اهمیت موضوع، پرونده مورد بررسی ویژه قرار گرفت و گروهی از عوامل تخصصی کلانتری فعالیت خود را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه سرنخ هایی از متهمان در هفت تپه به دست آمد که آنان برای تفریح و خوشگذرانی به آن مناطق رفته اند.

گروهی از عوامل کلانتری باقر شهر و حسن آباد به راه افتاده و توانستند در یک عملیات ضربتی و درگیری با متهمان و شلیک 4 تیر، خلافکاران را خلع سلاح کرده و دستگیر کنند.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت گفت: ماموران از متهمان دو قبضه سلاح شکاری دولول کمر شکن و 61 تیر کشف کردند و سرانجام پرونده متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.