آرشیو پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۱۱
اخبار کشور
۳

آغاز جشن نیکوکاری باکمک 500 میلیون ریالی رهبر انقلاب به نیازمندان

این روزها که به پایان سال نزدیک می شویم مردم در تکاپوی خرید لباس، میوه یا شیرینی برای شب عید هستند. در آستانه سال نو قلب های شکسته و چشمان منتظر کودکان محروم، دستان سخاوتمند و نوازشگری را می جویند تا دلشان بهاری گردد.

امسال نیز همانند سالهای گذشته مردم سخاوتمند ایران با شرکت پرشور و مساعدت در جشن نیکوکاری، لبخند شادی بر لبان نیازمندان خواهند نشاند. برنامه های هفته احسان و نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و توانمندسازی خانواده ها با حضور پر نشاط نیکوکاران از 9 تا 15 اسفند ماه سال جاری به اجرا در می آید. جشن نیکوکاری امسال در 55هزار مدرسه، 15 هزار پایگاه شهری، 23 هزار مسجد و 800 مرکز نیکوکاری فعال برگزار خواهد شد. شماره حساب 3333 بانک ملی برای جمع آوری کمک های نقدی در نظر گرفته شده است. وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، نیروی مقاومت بسیج، هلال احمر، فدراسیون ورزشهای همگانی، فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در برگزاری هر چه با شکوه تر هفته احسان و نیکوکاری مشارکت می کنند.

پایگاه های مدارس در 13 اسفند، کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج در 14 اسفند و پایگاه های مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی آن در 15 اسفند آماده جمع آوری کمک های مردم نوعدوست می باشند. کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

در آستانه روز احسان و نیکوکاری، رهبر معظم انقلاب مبلغ پانصد میلیون ریال جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و خانواده های نیازمند اختصاص دادند.