آرشیو پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۱۱
اخبار کشور
۱۰

تجمع دانشجویان مقابل وزارت صنعت، ترحیم نمادین تولید ملی برگزار شد

دانشجویان در اعتراض به رانت خواری و واردات بی رویه مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کردند و مجلس نمادین ترحیم «تولید ملی» را با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس برگزار نمودند.

دانشجویان در تجمع اعتراضی مقابل وزارت صنعت معدن و تجارت پلاکاردهایی با مضامین اعتراضی نسبت به حذف عوارض واردات، عدم حمایت از تولید کننده داخلی، رانت خواری و زد و بند سیاسی در عرصه اقتصاد در دست داشتند. در ادامه این تجمع عبدالملکی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق و محمدحسین رحمانی مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر برای دانشجویان به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است در این تجمع میز «ترحیم نمادین تولید داخلی» چیده شد و در بالای آن بنری اعتراضی نسبت به بی تدبیری دولت در حوزه اقتصاد و بی توجهی به مفاد سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی نصب شد.

این تجمع به همت کمیته پیگیری مبارزه با مفاسد اقتصادی که متشکل از تشکل های دانشجویی از جمله بسیج، جامعه اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالتخواه برگزار شد.

در این تجمع احمد توکلی نماینده مجلس بدون اطلاع قبلی در پایان تجمع در جمع دانشجویان حاضر و از مطالبه گری دانشجویان و دغدغه مندی آنها تشکر کرد.

همچنین دانشجویان طوماری در اعتراض به وضعیت اقتصادی و واردات کشور امضا و نامه ای در حمایت از اخطار رهبر انقلاب با مضمون «امروز فشار واردات کشور را از پا در می آورد»، خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت تهیه کردند.