آرشیو پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۱۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

تلاش مهرام و دانشگاه آزاد برای صدرنشینی در لیگ بسکتبال

تیم های مهرام و دانشگاه آزاد این فرصت را دارند تا با شکست دادن حریفان خود، پتروشیمی بندر امام را پشت سر بگذارند و صدرنشین شوند.

بازنده های هفته گذشته لیگ حرفه ای بسکتبال ایران در هفته ششم و در اصفهان به مصاف هم می روند تا تعداد پیروزی های خود را به عدد 2 برسانند. پمینا که عصر دوشنبه گذشته پس از ارائه یک بازی قابل قبول با اختلاف 2 امتیاز مغلوب پتروشیمی شد در این هفته میزبان ثامن مشهد است. مشهدی ها اما در هفته پنجم با اختلاف زیادی به دانشگاه آزاد باختند و حالابه اصفهان رفته اند تا جبران مافات کنند. تکیه کادر فنی 2 تیم در این بازی روی بازیکنان خارجی است تا در لحظات حساس، سرنوشت بازی را عوض کنند.

پالایش نفت آبادان نیز که بازی قبلی خود را به مهرام در تهران باخته به دنبال کسب یک پیروزی در خانه مقابل پتروشیمی ماهشهر است.تیم های تهرانی اما کار سختی در هفته ششم پیش رو دارند. دانشگاه آزاد در سالن اختصاصی خود میزبان فولاد هفت الماس قزوین است و تیم مهرام به گرگان رفته تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند. مهرام هم این فرصت را داد تا با شکست دادن شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام را پشت سر بگذارد و صدرنشین شود.

جدول رده بندی لیگ حرفه ای بسکتبال:1- پتروشیمی بندر امام 9 امتیاز،2- مهرام تهران8 امتیاز،3- دانشگاه آزاد 8 امتیاز،4- شهرداری گرگان8 امتیاز و...