آرشیو پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۴۳۵
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

لیورپول به سود آوری رسید

باشگاه لیورپول پس از 7 سال در گزارش مالی سالانه خود به سودآوری رسید.به گزارش سایت طرفداری، این باشگاه در بیانیه ای که منتشر کرد قید کرده یک «سود کوچک» در گزارش مالی سالانه خود داشته است. این باشگاه با 19درصد رشد در درآمد سالانه خود، به مبلغ 6/ 255 میلیون پوند درآمدزایی رسیده است. این رشد به خاطر افزایش حق پخش تلویزیونی لیگ برتر انگلستان است که لیورپول را از رتبه 12 در بین پردرآمد ترین تیم های اروپا به رتبه نهم رسانده است.

گواردیولا: شش سال دیگر می مانم

گفته می شد گواردیولادر آستانه پیوستن به منچسترسیتی یا بارسلونا است.به گزارش «ایسنا»، گواردیولابا رد این شایعه در این خصوص گفت: «از این که هدایت تیم بزرگی چون بایرن مونیخ را برعهده دارم، بسیار خوشحال هستم. اصلابه جدایی از این تیم فکر نمی کنم و در تابستان هم هیچ پیشنهادی نخواهم داشت. می خواهم پنج یا شش سال در آلیانس آره نا باقی بمانم، البته همه چیز بستگی به نظر سران باشگاه بایرن دارد.»

وقتم را برای چک تلف نمی کنم

پتر چک در فصل جاری با بازگشت تیبو کورتوبا به چلسی جایگاه ثابت خود را از دست داده و شایعات زیادی درخصوص جدایی وی مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در خصوص آینده این دروازه بان 32 ساله گفت: «چک خودش در مورد آینده اش تصمیم می گیرد. او انسان عاقل و بالغی است و می داند که بهترین تصمیم برای آینده حرفه ای اش چیست. من تنها منتظر می مانم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد؛ البته خیلی دوست دارم پتر در چلسی بماند؛ با این حال وقتم را برای وادار کردن او برای ماندن در چلسی هدر نخواهم داد.»

رویس دوباره مصدوم شد

مارکو رویس در دیدار دینامو درسدن و دورتموند در جام حذفی آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 24 میدان را ترک کرد. به گزارش بانک ورزش،این خبر ناخوشایندی برای یورگن کلوپ و طرفداران دورتموند در آستانه بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس محسوب می شود.

پیکه تهدید به حبس شد

جرارد پیکه، مدافع آبی و اناری پوشان کاتالونیا به خاطر اهانت به یکی از افسران درپلیس شهر بارسلونا تهدید به حبس شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادگاه شهر بارسلونا، وی را به پرداخت 10 هزار و 500 یورو جریمه نقدی محکوم کرده است.