آرشیو پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۳
هنر
۱۴
خبرسازان

اکران «استراحت مطلق» با کمترین اصلاحیه

شرق: فیلم استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در حالی نوروز94 اکران می شود که از قرار معلوم، شروط جالبی برای اکران این فیلم درنظر گرفته شده است. به گزارش ایلنا، در اولین نوبت بازبینی فیلم «استراحت مطلق» توسط سازمان سینمایی، 16مورد اصلاحیه به فیلم داده شد اما بعد از مذاکرات کارگردان فیلم با اعضای شورای بازبینی، از تعداد اصلاحیه ها کاسته شد.

شورای بازبینی با وارددانستن اصلاحیه حذف سه دیالوگ در فیلم و نیز اشاره تیتراژ فیلم به زن وشوهربودن رضا عطاران و فریده فرامرزی، از حذف دیگر صحنه های فیلم خودداری کرده و آنها را قابل اغماض ارزیابی کرده است.

«استراحت مطلق» با حضور بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، امیرشهاب رضویان و فریده فرامرزی تولید شده و قرار است از 20اسفند در سینماهای کشور اکران شود.

نمایش این فیلم در سی وسومین جشنواره فیلم فجر به دلیل اصلاحیه های پیشنهادی شورای نظارت انجام نشد. به همین دلیل این فیلم برای اولین بار در اکران عمومی برای علاقه مندان به سینما و منتقدان نمایش داده می شود. گروه سینمایی این فیلم در نوروز94، گروه سینمایی قدس است. در خلاصه داستان فیلم «استراحت مطلق» آمده: تهران مگر مال توئه؟