آرشیو پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۹
حوادث امروز
۱۳

پایان سرقت های زوج تبهکار در اتوبوس های شهر مشهد

زوجی که اقدام به سرقت و کیف قاپی از مسافران اتوبوس های داخل شهر مشهد کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ «حسین بیدمشکی» رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش هایی مبنی بر اینکه زنی اقدام به کیف قاپی در داخل اتوبوس های شهری کرده است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به دعوت از مالباخته ها به مقر پلیس برای ادامه روند رسیدگی به این موضوع اظهارکرد: در تحقیقات و چهره نگاری از مالباخته ها، ابتدا تصاویر فرضی دزدان را که یک مرد و زن بودند ترسیم شد و در اختیار تمام واحدهای گشتی و منابع خبری و پایگاه های بسیج قرار گرفت و پس از مدتی کار گسترده سرانجام کارآگاهان توانستند با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هر دو متهم را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه دو متهم به مقر پلیس منتقل شدند، گفت: این دو دزد به نام های اکرم و حسن که با هم زن و شوهر بودند با اعتراف صریح خود به تعداد 11 مورد کیف قاپی از مسافران اتوبوس های شهری اعتراف کردند.

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به مرحله دوم سرقت این زوج اضافه کرد: دزدان پس از سرقت های انجام شده با استفاده از مدارک شناسایی، روز های تولد، چهار شماره ابتدا و انتهای کدملی توانسته اند تاکنون بیش از 50 میلیون ریال را از حساب های مالباختگان برداشت کرده یا اینکه بنزین های موجود در کارت سوخت آنها را به فروش برسانند.