آرشیو پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۱۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

مشکل زباله ها در شهر و طبیعت

لطفا دوربین نصب شود / آقای فعله گری باید شهروند قانون مداری باشند که تخلفات رانندگی و حوادث ناشی از آن برایشان اهمیت دارد و حتی احساس مسئولیت کرده اند که مساله را با مسئولان در میان بگذارند، ایشان گفته است: در انتها و ابتدای بزرگراه شهید باقری که به بزرگراه شهید بابایی منتهی می شود در دو مسیر رفت و برگشت، نبود دوربین ثبت تخلف باعث شده است برخی خودروها با سرعت بسیار این مسیر را طی کنند و همین امر موجب بروز خطرات بسیاری برای دیگر شهروندان می شود. از مسئولان سازمان ترافیک شهرداری می خواهیم نسبت به نصب دوربین در این منطقه اقدام کنند.

زباله ها جمع آوری شود / یک مشکل شهری دیگر؛ خانم حمیدی از تهران، از شهرداری خواسته در مناطق مختلف هنگام روز نیز زباله هایی را که کنار کوچه و خیابان رها شده است، جمع آوری کنند تا مانع بروز بیماری و بوی تعفن در این مناطق شود.

روی خط162

ساحل یا زباله دانی / شهروندی نسبت به این که ساحل دریای خزر در نوشهر تبدیل به زباله دانی شده، ابراز نگرانی کرده است.

دفع غیراستاندارد زباله / شهروندی از خواف هم مشکل مشابهی مطرح کرده است، ظاهرا اداره محیط زیست شهر خواف درباره نحوه دفن زباله در ضلع غربی شهر نظارت ندارد و حدود 200 هکتار از منابع طبیعی زیر پلاستیک و آشغال های رها شده قرار گرفته است.

تاخیر در پرداخت حقوق ها / به گفته یک شهروند، شرکت های خصوصی در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از آذرماه تاکنون حقوق کارگران را پرداخت نکرده اند.