آرشیو دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۹۲
اجتماعی
۴

سلام ایران

انتقاد از طرح منطقه ویژه: مخاطب محترمی در پیامک خود نوشته اند آیا طرح منطقه ویژه اقتصادی بجنورد و جانمایی آن توسط مشاوران برنامه ریزی شهری منطقه ای تهیه و دفاع شده که امروز با انتقاد روبه روست؟

اهمیت ایمن سازی جاده های کشور: هموطن محترمی در پیامک خود عنوان کرده اند که با آغاز سال جدید مسافرت هموطنان عزیزمان به نقاط مختلف کشور به اوج خود می رسد. انتظار می رود دستگاه های مسئول با بازبینی و ایمن سازی جاده های کشور خصوصا در مسیرهای کوهستانی کم عرض و پرخطر آمار تصادفات را به کمترین حد ممکن برسانند.

بیمه جانبازان: آقای حمید مهدی زاده گفته اند داروخانه بیمارستان ساسان با بیمه جانبازان قرارداد ندارد و این مساله مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است. از مسئولان محترم مربوطه تقاضای پیگیری دارم.

انصراف از بیمه تکمیلی: آقای رستمی از گچساران عنوان کرده اند که ما تعدادی از فرهنگیان بازنشسته، تیرماه 93 از بیمه تکمیلی انصراف داده ایم در صورتی که سه ماه مرداد، شهریور و مهر از حقوق ما مبلغ بیمه کسر شده است و هیچ گونه خدماتی هم دریافت نکرده ایم. چرا تاکنون مبلغ کسر شده به حساب ما واریز نشده است؟

اسکناس نو: آقای سلیمان طیبی عنوان کرده اند با اینکه مدام اعلام می شود در این ایام اسکناس نو در بانک ها موجود است اما هر بار از بانک درخواست می کنیم موفق به دریافت اسکناس نو نمی شویم لطفا در روزنامه درج کنید و به گوش مسئولان برسانید.

برج سازی در فضای سبز: آقای تقی نژاد گفته اند در فلکه دوم شهران فضای سبزی بود که در حال حاضر توسط یک برج ساز از شهرداری خریداری شده و در حال ساخت ساختمانی هشت طبقه است در حالی که مدام اعلام می کنند درختکاری کنید، اما در این محل با قطع درختان برج سازی می کنند.