آرشیو دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۹۲
ورزشی
۲۲

مستطیل سبز

وعده نژاد فلاح به هواداران

همزمان با سفر شب گذشته سرخ های تهرانی به ریاض به قصد برگزاری مسابقه با النصر عربستان در ادامه لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، محمد نژادفلاح قائم مقام پرسپولیس گفت: امیدوار است قرمزها با فتح سومین بازی متوالی شان در گروه اول این لیگ به طرفداران پرشمار پرسپولیس یک عیدی جالب بدهند.

نوری: یک امتیاز می خواهیم

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس گفت: هر چند النصر انباشته از ملی پوشان فوتبال عربستان و «خارجی»های گرانقیمتی است اما هدف تیم او کسب حداقل یک امتیاز در مسابقه سه شنبه شب با این حریف در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا است. وی افزود: «کسب دو برد متوالی در دیدارهای قبلی مان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ما را به پیروزی تازه ای در خاک عربستان خوشبین تر کرده است.»

فرکی، جنتلمن فوتبال ایران

دراکان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد خوزستان که تیمش در هفته های اخیر با مشکلات متعددی روبه رو شده است، در آستانه عید نوروز حسین فرکی سرمربی سپاهان را جنتلمن فوتبال ایران خواند و گفت: آرزویش مربیگری در لیگ اسپانیا است.

رفتار کرار غیرعادی شده!

بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال گفت رفتارهای جاسم کرار، هافبک عراقی این تیم غیرعادی شده است و باید در این باره بررسی و ریشه یابی شود. وی افزود: «من واقعا نمی دانم او چرا این کارها را انجام می دهد!»

ویسی: روحیه گرفتیم

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان گفت برد 0-2 اخیر تیمش مقابل صبا به این تیم در ادامه تلاشش برای ابقا در لیگ برتر فوتبال کشور روحیه بهتری را بخشیده است.

همه پرسپولیسی ها در عربستان

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین عصر دیروز، با تمامی بازیکنان به غیر از گابریل راهی عربستان شد. گفتنی است بابک حاتمی که پیش تر گفته می شد در این سفر به دلیل مصدومیت تیم را همراهی نمی کند، گفت: هنوز مصدومیتم برطرف نشده اما به همراه تیم به عربستان می روم ولی بعید می دانم بتوانم تیم را در بازی با النصر همراهی کنم.