آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۲۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

اعتراض بیمه ای، اخراج کارگران را رقم زد

کنترل های نیم بند / یک شهروند گلایه کرده که خوب است مسئولان علاوه بر قیمت بر کیفیت میوه های شب عید نیز نظارت دقیق تری داشته باشند.

مسئولان در جشن چهارشنبه سوری شرکت کنند/ تعدادی از شهروندان آرزو کرده اند که مسئولان متولی جشن چهارشنبه آخر سال شوند تا مردم بتوانند از این مراسم بخوبی استفاده کرده و حوادث این جشن نیز به حداقل برسد.

دوربرگردانی برای یک روز/ یکی از اهالی منطقه 2 تهران گفته شهرداری منطقه 2 وسط خیابان دادمان (پونک باختری) را حفاری کرد تا دوربرگردان ساخته و به این شکل از حجم ترافیک عصرگاهی کم کند، اما یک روز پس از بهره برداری از این دوربرگردان تصمیم گرفتند این محل را به وسیله گاردریل ببندند! علت مسدود کردن این دوربرگردان چیست؟

روی خط 162

در روزهای شلوغ اتوبان ها را مسدود نکنید/ یکی از شهروندان از مسئولان شهرداری پرسیده چرا در ایام نزدیک به پایان سال هنوز شهرداری در اتوبان تهران کرج حفاری کرده و به این شکل شهروندان را با ترافیک سنگین رو به رو می کند؟

سنگک 1300 تومانی/ شهروند دیگری در تماس با روزنامه از این گله کرده که برخی از نانوایی های سنگکی در تهران به بهانه این که دولت به آنها آرد دولتی نمی دهد نان سنگک 800 تومانی را 1300 تومان می فروشند.

سرقت شارژ کارت های اعتباری/ یک شهروند تهرانی ادعای عجیبی را مطرح کرده؛ به گفته او، برخی از رانندگان اتوبوس های مسافربری داخل شهری با دستکاری دستگاه کارت های اعتباری نسبت به کسر مبلغ بیشتر از مسافران اقدام می کنند، این شهروند از مسئولان شرکت اتوبوسرانی خواسته نظارت دقیق تری بر فعالیت رانندگان داشته باشند.

دربستی اجباری/ تعدادی از شهروندان در تماس با روزنامه ادعا کرده اند که رانندگان تاکسی مسیر ظفر شریعتی به بهانه پایین بودن کرایه ها بتازگی از مسافران درخواست کرایه دربست می کنند و اگر مسافران با درخواست آنها مخالفت کنند رانندگان مسافران را فقط تا ایستگاه نفت می رسانند.

تهدید کاری / اخراج بعد از اعتراض کارگران در بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی اتفاق می افتد. یک شهروند هم از نکا گفته که شرکت تعاونی پره در کنار نیروگاه نکا، کارگران این شرکت را بیمه نمی کند و اگر کارگران اعتراض کنند، آنها را اخراج می کند.