آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۲۲
فرهنگ و هنر
۵

«آشپزخانه» علی رفیعی در مولوی

علی رفیعی با حضور در مرکز تئاتر «مولوی» در جریان روند بازسازی این مجموعه تئاتری قرار گرفت و در نتیجه این دیدار اعلام کرد قصد دارد «آشپزخانه» را به صحنه ببرد.

به گزارش ایسنا، طی این بازدید، این کارگردان و طراح صحنه و لباس با امیرحسین حریری، رئیس مرکز تئاتر مولوی درخصوص جنبه های مختلف بازسازی تالار مولوی گفت وگو کرد. او بازسازی مرکز تئاتر مولوی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: تالار مولوی از نظر من بهترین سالن تئاتر کشور است و امروز بسیار خوشحالم که می بینم این سالن با دقت در حال مرمت و بازسازی است.

کارگردان نمایش«یرما» ادامه داد: مدتی بود که قصد داشتم دوباره با حضور و انرژی دانشجویان یک نمایشنامه فوق العاده دیگر را روی صحنه ببرم و امروز با دیدن تالار مولوی و این بازسازی فوق العاده، انگیزه بیشتری برای اجرای نمایش «آشپزخانه» در این تالار پیدا کردم. امیرحسین حریری نیز در این دیدار با ارائه توضیحاتی درباره روند بازسازی مرکز تئاتر مولوی، ضمن سپاس از حضور این کارگردان در مرکز تئاتر مولوی، گفت: در تئاتر ایران، نام علی رفیعی همیشه با تربیت و معرفی استعدادهای درخشان بازیگری به عرصه تئاتر ایران گره خورده است.