آرشیو شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۵۸۹۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

بیمه خدمات عمر: آقای علی اکبر بی خوش گفته اند افرادی که بیمه عمر خدمات درمانی هستند، از آبان سال 92 بیمه شان قطع شده است و کسانی هم که از اسفندماه 93 به بعد فوت کرده اند، هیچ کدام از 3 میلیون تومان بیمه عمر استفاده نکردند. بیمه خدمات درمانی در مشهد اعلام می کند که هنوز رقم آن تصویب نشده است.

دوران دفاع مقدس: آقای علی تکلو اظهار کرده اند از آقای صادقی و همچنین روزنامه وزین ایران به خاطر چاپ عکس های دوران دفاع مقدس و رزمندگان کمال تشکر و قدردانی را دارم. به عنوان یک جانباز، افتخار کردم که روزنامه ای یاد دوران دفاع مقدس را در ما زنده نگاه می دارد.

مقایسه افزایش حقوق و تورم: مخاطب محترمی در تماس خود گفته اند افزایش حقوق 14 درصدی بازنشستگان کافی نیست. با این تورم و افزایش قیمت ها که وجود دارد، آیا پاسخگوی نیازهای اولیه مردم هست؟

تقدیر و تشکر: آقای احمد شکری در پیام خود از زحمات تمامی پرسنل بخش اورژانس قلب بیمارستان خاتم مشهد تقدیر و تشکر کرده اند.

سازمان حمایت از مصرف کننده: آقای الوندی عنوان کرده اند که در شهر قزوین ظاهرا سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده وجود ندارد. مردم نمی دانند شکایت از گرانی را باید به کجا ببرند.

حمایت از رئیس جمهوری: آقای مصطفی جهان گفته اند ما از محدودیت های آقای روحانی کاملا آگاه و تا اینجا از عملکرد ایشان بسیار راضی هستیم. او را بسیار دوست داریم و تا آخر هم از وی حمایت می کنیم.