آرشیو شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۵۸۹۵
شوک امروز
۱۲

یادگاری هایی از جنس ماتم

محسن معتمد کیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال به شوک گفت: حسین جوادی یکی از همکاران و دوستانم که در سقوط هواپیما جانش را از دست داد یکی از باتجربه ترین خبرنگاران ورزشی بود که در عرصه ورزش و فوتبال امریکای جنوبی و امریکای لاتین تسلط کامل داشت.

حسین 35 ساله در بیشتر نشریات فعالیت و همکاری می کرد، او از ابتدای تاسیس روزنامه وطن امروز در کنار دیگر خبرنگاران حضور داشت و همچنین در موسسه ایران نیز با گروه شوک، ایران زمین و ایران پلاس همکاری داشت و مطالب ورزشی را به نگارش در می آورد.

گزارش حسین در سال 89 رتبه دوم را در جشنواره مطبوعات به خود اختصاص داد و از سوی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.او در بیشتر مسابقات حضور داشت و در کنار ورزشکاران با آنها همراه بود و گزارش های لحظه به لحظه را برای نشریات به ثبت می رساند و حتی در سال گذشته هم در جام جهانی برزیل حضور داشت. محسن معتمد کیا در ادامه افزود: میلاد حجت الاسلامی نیز یکی دیگر از خبرنگاران ورزشی نویس بود که متاسفانه در این حادثه مرگبار از دنیا رفت و جایش در عرصه مطبوعات خالی ماند.

این پسر 30 ساله از سال 82 فعالیتش را در سرویس ورزشی ایسنا شروع کرد و تا سال 88 با آنها همکاری می کرد. میلاد از آغاز تاسیس خبرگزاری تسنیم نیز گزارش های ورزشی را می نوشت و در مسابقات ورزشی همپای ورزشکاران حضور داشت و با قلم زیبایش گزارشات را یادداشت می کرد و به دست علاقه مندان می رساند. معتمد کیا در ادامه گفت: یکی از ویژه ترین کارهای میلاد در عرصه مطبوعات، بررسی و تمرکز روی حوادث 5 کشته شده در ورزشگاه آزادی بود که فروردین 85 در بازی ایران-ژاپن رخ داد.

میلاد با گزارش های مستمر و پیگیری های ویژه اش نقش مهمی در شناسایی عاملان این حادثه داشت. همچنین با کمک او خانواده های قربانیان توانستند دیه های خود را بگیرند.

معتمد کیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ادامه داد: از دست دادن این دو خبرنگار جوان که در سرویس ورزشی فعالیت می کردند و گزارشات خوبشان همیشه در عرصه مطبوعات به یادگار مانده برای ما بسیار سخت است.